piątek, 9 czerwca 2017

Tworzenie własnych napisów | kurs Justyny

Witajcie ;)
Czy tworząc pracę zdarza się Wam czasami taka sytuacja, że brakuje Wam tylko napisu, który idealnie obrazuje to co chcecie przekazać?

Lubię wtedy wykorzystywać literki wycięte z etykiet czy stempli. Ostatnio pomyślałam, że przecież taki napis mogę zrobić sama.
Przygotowałam czarny papier i ołówkiem narysowałam literki. Możecie dla ułatwienia wykorzystać wydrukowane napisy. Mi nie przeszkadza, że napis nie jest idealny.

  
    
Literki obrysowałam białym pisakiem. Po chwili swobodnie możecie wytrzeć ołówek, bo pisak już się nie rozmazuje.
Pozostaje wycięcie liter. Użyłam do tego nożyczek, chociaż nożyk czasami też się przydaje.
  
 
Napis gotowy ;)
  
   
A poniżej możecie zobaczyć wpis w którym wykorzystałam moje ręcznie wycinane literki ;) 
  





pozdrawiam
Justyna

http://szydelkiemwoko.blogspot.com/

Wykorzystane produkty:

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

1 komentarz :

  1. Czad!! Mi niestety tak pięknie nie wychodzi, zawsze koslawusy 😜, ps twój synek ma zupełnie taki uśmiech jak Ty 😄

    OdpowiedzUsuń