poniedziałek, 24 kwietnia 2017

Ozdobna puszka

Witajcie :)
Dziś przychodzę do Was z pudełkiem :)
Mam w swoich zasobach kilka metalowych puszek i postanowiłam przerobić jedną z nich.
Najpierw zagruntowałam ją podkładem i nałożyłam białe gesso. Chlapania wykonałam ecolinami, a resztę poprzecierałam farbami metalicznymi. Nie mogło także zabraknąć niedbałego stemplowania. W końcu mogłam wykorzystać masę (masa Darwi jest świetna, ma idealną konsystencję ... jest leciutka... naprawdę super) i foremkę piórka.  Piórka pomalowałam farbkami metalicznymi. Moja puszeczka nie potrzebowała zbyt wielu ozdób. Wykorzystałam tylko metalowy ornament, łańcuszek oraz kwiaty.
Ta puszka to idealne mieszkanko dla moich blaszek ;)
  



   
pozdrawiam
Justyna
http://szydelkiemwoko.blogspot.com/
    
Wykorzystane produkty:
  
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz