poniedziałek, 27 marca 2017

Lecą gęsi, lecą...

Witajcie wszyscy skądkolwiek jesteście.
Wiosna rozkręciła się na całego. Czas robić świąteczne dekoracje i malować jajka.
W tym roku nie robię pisanek, ale żeby jednak coś świątecznego popełnić zrobiłam kilka zawieszek drewnianych w kształcie jajek.
To sklejkowe formatki podobne do tych, które znajdziecie w sklepie Zielone Koty.
Chciałam w nich połączyć Święta z wiosną, dlatego wybrałam formatki w kształcie jaj (nawiązujących do Wielkanocy) i gęsi (zwiastun wiosny).
Formatki są zdobione dwustronnie.
Jedna strona jest bogata w faktury i kolory, druga spokojniejsza i utrzymana w kolorze starego złota, takie swoiste dwa w jednym.
Wykorzystałam też stemple, w których jestem nieuleczalnie zakochana i kilka odcisków z bardzo ostatnio popularnych foremek silikonowych.






pozdrawiam
Vika
http://www.astrolabiumart.pl/

Wykorzystane produkty:

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

1 komentarz :