piątek, 17 lutego 2017

Rysunkowe kartki

W moim poprzednim wpisie wspominałam, że doodlingowe bazgrołki można wykorzystać m.in. do tworzenia kartek - i dla przykładu zrobiłam dwie kartki tego typu.

Pierwszą z nich widzieliście jako jedną z inspiracji w wyzwaniu kawowym. Całość wykonałam w odcieniach brązu, jako jednej z warstw używając craftowego taga, który jest bardzo fajnym, poręcznym elementem do budowania kompozycji na kartkach czy większych formach scrapowych. Głównym elementem kartki są odręcznie narysowane i pokolorowane zawijasy: unoszące się nad filiżanką z kawą smugi pary i kawowego aromatu.



Druga kartka powstała na fali walentynkowych serduszek i cała jest narysowana. Do rysowania użyłam gładkiego papieru, a rysunek nakleiłam na gotową bazę kartkową. Na promienistym, żółtym tle przykleiłam na kosteczkach 3D pokolorowane na czerwono serduszko, jako centralny element. Zazwyczaj dodaję jeszcze do kartek jakieś napisy, ale tym razem sam obrazek wydaje mi się wystarczająco wymowny.



pozdrawiam
Tores
http://warsztat.pucia.pl/

Wykorzystane produkty:

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

5 komentarzy :

  1. Po prostu świetne !! Obie kapitalne, ale ta żółta z sercem wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też ta żółta skradła serce, a przecież ja nie lubię żółtego :D
    Kawowa za to bardzo klimatyczna. Świetne obie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi miło, że się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne! Moje serce totalnie skradła energetyczna, walentynkowa kartka :)

    OdpowiedzUsuń