środa, 25 stycznia 2017

Mediowy kalendarz

Witajcie ;)
Moja kolejna styczniowa inspiracja to kalendarz. Wykorzystałam gotową bazę dostępną np. w supermarkecie.
 

Na początek okładkę odkleiłam, żeby przypadkiem nie zabrudzić wnętrza, i zaczęłam mediowanie. Podłoże zagruntowałam podkładem i nałożyłam gąbeczką kilka warstw gesso, ponieważ okładka miała ciemny kolor. Całość dokładnie wysuszyłam i przystąpiłam do chlapania. 
  

Wykorzystałam ecoliny w trzech kolorach. Kolory nakładałam na siebie i rozcieńczałam wodą. Tło postemplowałam wykorzystując wzór rombów i dwa rodzaje pisma. Tekturkowe cyferki zabarwiłam czarnym tuszem, przykleiłam kaboszony, dodałam metalowe ćwieki, pomazałam białym pisakiem i gotowe ;)
  


pozdrawiam
Justyna
http://szydelkiemwoko.blogspot.com/

Wykorzystane produkty:

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

1 komentarz :

  1. Sposób na to, żeby mediując okładkę nie pobrudzić wnętrza notesu czy kalendarza - owinąć środek folią aluminiową :)

    OdpowiedzUsuń