czwartek, 4 sierpnia 2016

Art journal - Art is good for you

Literki, dużo literek - trochę druku na zwykłych kształtach, takich jak kółka, serca czy motyle, dodaje im zupełnie nowego znaczenia i jakiejś takiej niejednoznaczności... Stemple, maski, taśmy z wzorem druku to naprawdę fantastyczne produkty, nigdy nie mam ich dość. Dziś sobie trochę poużywałam...



Do wykonania tła użyłam maski Tima Holtza z mini zestawu nr 5 - te małe maski są niezwykle poręczne i wygodne w użyciu. Pokolorowałam je mgiełkami - bardzo lubię ten efekt, gdy mgiełka wydobywa kształty wykonane pastą strukturalną. I dołożyłam trochę zadrukowanych kształtów...


Macie jakieś swoje ulubione "drukowane" produkty?


Produkty ze sklepu ZieloneKoty.pl wykorzystane w pracy: 

    

 










Brak komentarzy :

Prześlij komentarz