piątek, 26 lutego 2016

Wiosenny kuferek w kolorze blue

Witajcie Wszyscy Skądkolwiek Jesteście.

Wiosna już tuż-tuż. Wszędzie widać jej oznaki, a to w ciągnących kluczach dzikich gęsi, a to w nabrzmiałych pąkach krzewów, a to w kwitnących przebiśniegach i rannym śpiewie skowronka. Tylko patrzeć jak w ogrodzie pojawią się kolorowe motyle.

U mnie zresztą motyle już są. Przysiadły na radosnym, wiosennym kuferku, który dla Was zrobiłam.











Kuferek jest jasny, przecierany, z pięknym motywem wiosennych kwiatów i oczywiście z motylami (papier ryżowy Stamperii).

Do jego zrobienia użyłam farb kredowych, ozdobiłam go kwiatowym motywem, pokropkowałam mgiełkami w kolorach kwiatów i zabezpieczyłam woskiem. Wosk Americana Decor jest ardzo latwy w użyciu - nakłada się go w prosty sposób pędzlem (można go potem myć w wodzie), szybko wysycha i się nie klei. Nadaje przedmiotom miłe, aksamitne wykończenie.

Preparaty:

       

          

    

w dziale Papiery ryżowe - motywy kwiatowe    znajdziecie mnóstwo pięknych papierów jakie możecie użyć


.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz