poniedziałek, 15 lutego 2016

Gościnna projektantka - kartka z sercem

To już ostatnia inspiracja przygotowana dla Nas przez Ewę :)



I kilka słów, jakie nam napisala:
Miałam ogromną przyjemność zaprezentować kilka swoich prac, w których wykorzystałam produkty ze sklepu Zielone Koty. Bardzo dziękuję Mirelli za zaproszenie ponieważ od dawna podziwiam jej prace. Dla mnie mają to coś, co przyciąga mnie do jej bloga. Jak zobaczycie na zdjęciach, moje prace są wykonane w różnych stylach,  ponieważ uwielbiam poszukiwać. Nie wiem czy już znalazłam - czas pokaże. 




Ja też BARDZO dziękuję Ewie za jej wizytę na naszym blogu i przepiękne prace, którymi inspirowala nas w tym miesiącu. Napisła, że lubi poszukiwać - to Nas niewątpliwie łączy :) 


materiały ze sklepu, który wykorzystała Ewa worząc swoją kartkę z sercem


Keaykolour Recycled, mat, hazel.jpg      swatch_oldpaper (1).jpg   

Sznurek lniany 30m szary   


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz