sobota, 17 października 2015

Romantycznie w fiolecie

Witajcie,
Jest mi niezmiernie miło że będę mogła inspirować Was na blogu sklepu Zielonekoty.pl. W swoich pracach będę się starała pokazać Wam różne sposoby na wykorzystanie sklepowych przydasi do robienia kartek. Kartki romantyczne, kwieciste to moja specjalność :) Mam nadzieję, że każdy z Was znajdzie w moich pracach coś dla siebie i poczuje się choć trochę zainspirowany.

Jako pierwszą pracę mam dla Was kartkę w fiolecie. Przygotowaną z cudownych papierów UHK z metalową serwetką w roli głównej i ręcznie robionymi kwiatami.




Kwiaty zrobiłam ręcznie i zabarwiłam fioletowym tuszem distress.  Dodałam szare perełki.
 

Gdy dodacie do pracy tiul, cieniutkie wstążki, sznurki - zawsze nada to lekkości i delikatności. 


Metalową serwetkę możecie zabarwić. Najlepiej farbą akrylową. Do tego jeszcze tylko mała błyskotka :)


Papierowi blasku doda np brokat w kleju. 


Mam nadzieję że spodobała Wam się moja kartka i zrobicie swoje podobne :)
Pozdrawiam - Joanna


http://www.miszmaszpapierowy.pl/





A w sklepie kupicie:


                      Tusz Distress Mini- Seedless preserves






Możecie też użyć wykrojnika podobnego do mojego:


http://zielonekoty.pl/pl/p/Wykrojniki-Memory-Box-Pinpoint-Circle-Layers-kola/649

5 komentarzy :