poniedziałek, 7 października 2024

Kartka dla nauczyciela + video | Marta

Dzień Edukacji Narodowej - przygotowaliście już kartki na ten dzień?

Chciałabym podzielić się z Wami dziś kartką, którą stworzyłam, inspirując się najnowszą kolekcją papierów Lemoncraft "Dear Diary... Hydrangea". Ta kolekcja zachwyciła mnie przede wszystkim piękną paletą pastelowych błękitów oraz niezwykle realistycznymi kompozycjami kwiatowymi z hortensji i róż.

Dla mojej kartki wybrałam grafikę przedstawiającą bukiet hortensji ustawiony na stosie książek. Ten motyw urzekł mnie swoją prostotą i elegancją. Aby nadać kartce trójwymiarowości, ozdobiłam ją cieniowanymi materiałowymi kwiatami, które idealnie współgrają z motywem głównym.
Nie mogło zabraknąć również dodatkowych grafik do wycięcia z kolekcji. Wybrałam kilka subtelnych elementów takich jak kompozycje kwiatowe, listki, które dodały kartce lekkości i uroku, a w tle przykleiłam stare okno porośnięte różami. Na kartce umieściłam prosty, a zarazem bardzo wymowny napis: "Dziękuję za wszystko". To uniwersalne podziękowanie sprawdzi się zarówno z okazji Dnia Edukacji Narodowej, jak i dla przyjaciółki, której chcemy wyrazić swoją wdzięczność.
Całość uzupełniłam szklanymi perełkami w odcieniach bieli i błękitu, które pięknie mienią się w świetle. Na koniec, by nadać kartce nieco więcej charakteru, zdecydowałam się na delikatne białe chlapania.
Mam nadzieję, że moja kartka zainspiruje Was do własnych twórczych działań. Kolekcja Lemoncraft Dear Diary... Hydrangea to prawdziwa skarbnica pomysłów dla miłośników scrapbookingu. Zachęcam Was do eksperymentowania z kolorami, wzorami i dodatkami, tworząc własne, unikalne kartki.


pozdrawiam
Marta

Wykorzystane produkty:


Podobne:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz