niedziela, 27 października 2024

Jesienny tamborek z transmisji LIVE | Anai

Cześć kochani :)
Dziś chciałabym Wam zaprezentować jesienny tamborek, ktory tworzyłam podczas naszej środowej transmisji LIVE. Bardzo przyjemnie minął mi czas na tym tworzeniu i muszę przyznać, że mimo stresu (który towarzyszy mi zawsze na tych transmisjach!) bawiłam się naprawdę nieźle :)
Między innymi dlatego - że mogłam Was wciągnąć w temat, który zawsze rozpala moje kreatywne zapędy - czyli w temat płytek żelowych. Ach! Absolutnie uwielbiam ich możliwości i tę cudowną nieprzewidywalność i niepowtarzalność! Różowe listki w mojej pracy to właśnie efekt pracy z płytką żelową i zdecydowanie czuję, że powstanie takich listków więcej, bo wychodzą świetne :)
Jeśli nie widziliście jeszcze transmisji to zapraszam serdecznie do oglądania! I przypominam o rabacie, który zawsze się na naszych transmisjach pojawia :)


pozdrawiam
Anai

Wykorzystane i podobne produkty:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz