poniedziałek, 2 września 2024

Uniwersalna kartka w stylu shabby chic + KURS | Ewa

Dzisiaj prezentuję kartkę w stylu shabby chic, którą przygotowałam z kolekcji Elizabeth od ScrapBoys. Kartka jest nieco nostalgiczna i idealnie wpisuje się w estetykę minionych lat. Głównym elementem kompozycji jest stary samochód – elegancki i w przepięknym miętowym kolorze. Przywodzi mi na myśl romantyczną podróż we dwoje. Subtelne kwiatowe dodatki, karta z delikatnymi ornamentami i delikatne przygaszone pastelowe kolory sprawiają, że kartka jest bardzo uniwersalna i może być podarowana na naprawdę wiele okazji. Pracę ozdobiłam ręcznie robionymi kwiatami z tkaniny. Takie kwiaty można wykonać samodzielnie. Od niedawna w sklepie dostępne są wszystkie potrzebne do tego produkty. Teraz możesz kupić specjalną nagrzewnicę, matę do formowania kwiatów, odpowiednie końcówki do formowania, a nawet zestawy gotowych usztywnionych płatków z tkaniny. Ja skorzystałam z zestawu w kolorze brzoskwiniowym i kremowym.


Mam nadzieję, że czujecie się zainspirowani i spróbujecie sami stworzyć pracę w podobnym klimacie.

pozdrawiam
Ewa

Wykorzystane produkty:


Podobne:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz