sobota, 14 września 2024

Kartka z podziękowaniem | Anai

Pomyślałam sobie ostatnio, że dawno nie robiłam kartek. A potem przyszło mi do głowy, że jest taki zwyczaj, który raczej amerykańsko mi się kojarzy, a w sumie uważam, że jest wspaniały i chciałabym go praktykować częściej. Kartka z podziękowaniem!
A że miałam akurat okazję podziękować komuś za taką fajną, bezinteresowną pomoc i przysługę - od razu zabrałam się do pracy.
Być może niektórzy z Was już zauważyli... ja zauważam i odkrywam powoli, że ciągnie mnie ostatnio w takie nieco bardziej minimalistyczne klimaty. Minimalistyczne po mojemu - czyli nadal dużo, ale tak skromniej, bardziej płasko, mniej mediowo. Media kocham nadal oczywiście, ale weszłam w jakiś taki etap, gdzie wolę mało, a dobrze. Żeby było przemyślane, zaplanowane, żeby grało i pasowało.
Mocną mam też fazę na różne papierowe dodatki - die-cutsy, naklejki itp. Ale lubię tu łączyć produkty z różnych bajek - trochę "timusiowo", trochę słodko... Tak, żeby nic nie było oczywiste!
Zwracam Wam szczególną uwagę na ten piękny słój na środku kartki - to foliowy dodatek z 49 and Market. Ten zestaw nie jest już dostępny w sklepie (kolekcje dość szybko się zmieniają), ale takie foliowe dodatki stają się coraz bardziej popularne i nie zawsze są one łatwe do okiełznania. Mój sposób na nie - to białe lub bardzo jasne tło, które pozwala w pełni docenić ich urodę! 
I tak naprawdę można chyba powiedzieć, że ta kartka jest to rodzaj kolażu. Papierowe dodatki podobierane, poukładane, żadnych przestrzennych elementów, żadnej pianki dystansowej. Łatwe do wysłania, do przechowywania. Nic się nie wygina, nic się nie odkształca.
Jedyny papier scrapowy tutaj wykorzystany - to ten na narożnikach wyciętych dziurkaczem. Jedyny produkt mediowy (oprócz kleju), to mgiełka Distress Spritz "Fossilized Amber" - zobaczcie sobie na zdjęciach, bo to kolor, który mnie zachwycił - piękne cudownie błyszczące złoto!
Jak się Wam podoba takie podejście do kartkowania?
Pozdrawiam
Anai

Wykorzystane produkty:


Podobne:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz