piątek, 5 lipca 2024

Cytrynowa kartka | Zuza

Moja kolejna propozycja w temacie owocowym to urodzinowa kartka z cytrynkami. Wykorzystałam białą bazę w rozmiarze 10,5x14,8 cm, na bazę nakleiłam dwie dodatkowe warstwy białego papieru oraz potuszowane na żółto koło. Napis na kółku to stempel odbity tuszem do embossingu i obsypany białym pudrem do detali. Cytrynki natomiast powycinałam wykrojnikiem z zestawu abstrakcyjnych kształtów od Tima Holtza. Na potuszowane na żółto cytryny dodatkowo dołożyłam pisakami białe kropeczki i poprzyklejałam je, tak aby były porozrzucane na całej kartce.
Teraz wystarczy wypisać życzenia, zapakować kartkę do koperty i można ruszać na letnie przyjęcie urodzinowe.
pozdrawiam
Zuza

Wykorzystane produkty:


Podobne:

1 komentarz :

  1. Jak ja podziwiam tak proste a jednocześnie tak wymowne pracę ❤️

    OdpowiedzUsuń