poniedziałek, 24 czerwca 2024

Szkatułka z damą | Hannas

To już moja druga szkatułka w tym roku. Ostatnio częściej przygotowuję zawieszki niż inne przedmioty, więc cieszę się, że mogę pochwalić się dzisiaj tym pudełkiem, nad którym pracowałam z dużą przyjemnością.
Pudełko o wymiarach 16x16 cm ozdobiłam kwiecistym papierem ryżowym, wyciskami oraz grafiką w postaci pięknej dziewczyny. Tło na obrazku z damą pomalowałam kolorem zbliżonym do tego, jaki jest na papierze z kwiatami. I choć w sklepie w tej chwili nie ma identycznych wzorów, to pod postem wrzuciłam Wam ciekawe propozycje papierów ryżowych i serwetek, który mogą dać bardzo podobny efekt jak ten na mojej pracy.
Najbardziej rzucającą się w oczy ozdobą pudełka są wyciski z masy superlekkiej. Ostatnio zakupiłam foremkę silikonową Stamperii A5 Sir Vagabond In Fantasy World, z której pozyskałam do mojej pracy narożniki. Sama foremka zawiera cztery rodzaje narożników, na co warto zwrócić uwagę. Całość postarzyłam moją ulubioną pastą antyczną Stamperii i na końcu zabezpieczyłam lakierem matowym Americana Decor Soft Touch (welurowy supermatowy).
Pozdrawiam
Hannas

Wykorzystane produkty:


Podobne:

1 komentarz :

  1. Piękna szkatułka. Te postarzenia wspaniale wyglądają. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń