środa, 27 marca 2024

Zawieszka z kurkami | Hannas

Święta za pasem teraz pojawia się mnóstwo ozdób związanych z Wielkanocą. A moja dzisiejsza propozycja nadaje się zarówno na dekorację świąteczną jak i całoroczną.
Inspiracją do wykonania tej pracy była tym razem potrzeba stworzenia prostej ozdoby na warsztaty z dziećmi. Do wykorzystania miałam tylko glinkę samoutwardzalną, foremki oraz farbki.
Bazę do mojej pracy stworzyłam z glinki samoutwardzalnej - rozwałkowanej i wyciętej pod kształt gotowej ramki z foremki. Tej foremki nie ma już w ofercie sklepu, ale pod postem podlinkuję inne propozycje podobnych ramek. Kura, kogut i kurczak to wyciski od Mila Project. Natomiast wycisk z napisem pochodzi z popularnej foremki z kamieniczkami Stamperii.
Całość pomalowałam farbami akrylowymi, postarzyłam pastą antyczną, zabezpieczyłam lakierem matowym i przetarłam złotym woskiem. Wyszło rustykalnie, trochę vintage, czyli tak jak lubię.
Pozdrawiam
Hannas

Wykorzystane produkty:


Podobne:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz