wtorek, 9 stycznia 2024

Dla babci i dziadka | Agnieszka

W styczniu obchodzimy dzień babci i dziadka więc pomyślałam że na swoją inspirację dla Zielonych Kotów zrobię coś, co można wręczyć babci jako prezent. Wybrałam drewniany chustecznik i akrylowe serduszko, które ozdobiłam papierami ryżowymi od ITD collection z bukiecikami kwiatów. Żeby projekt był trochę ciekawszy namalowałam paski na chusteczniku i serduszku. Wykorzystałam foremkę od Mila koszyczek, do której dodałam kwiatuszki, żeby stworzyć podobny bukiecik kwiatków, który jest na papierze ryżowym. Do projektu wykorzystałam farby akrylowe Stamperii z serii Allegro, foremki Stamperii, Mila i Prima. Na koniec pracę delikatnie postarzyłam farbami akrylowymi i użyłam lakieru Pentart soft touch, który nadaje naszej pracy miłej w dotyku, welurowej powierzchni, która nada intrygującego, nietuzinkowego stylu ozdabianym powierzchniom.
Pozdrawiam
Agnieszka

Wykorzystane produkty:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz