sobota, 26 sierpnia 2023

Szkatułka z kwiatami + kurs | Hannas

Pośród moich tegorocznych prac nie mogło zabraknąć pudełka ozdobionego motywem kwiatowym. Lato w pełni, więc ogrom kwiatów wszelkiego rodzaju otacza nas w domu, ogrodach, gdziekolwiek jesteśmy.Dlatego też kwiatów nie może zabraknąć na naszych pracach :)
Zapraszam do lektury instrukcji, w której krok po kroku opisuję moją pracę nad ozdobieniem szkatułki z kwiatami.
Bazą mojego projektu jest pudełko o fajnych, obłych bokach, ramka oraz papier ryżowy z kwiatami.
Wnętrze skrzynki pokryłam brązową bejcą, natomiast boki i wieczko pomalowałam farbą kredową w kolorze zielonej patyny, który mnie jednak bardziej przypomina jasny odcień mięty.
Natomiast na dwa elementy wykorzystane z ramki artistiko nakleiłam motywy kwiatów wydarte z papieru.
Dodatkowo wieczko szkatułki wzbogaciłam reliefem otrzymanym za pomocą szablonu i pasty strukturalnej. Natomiast boki okleiłam koronką, która powstała z foremki oraz żelu matowego, który doskonale nadaje się do wypełniania płytkich foremek.
Gdy wszystkie elementy wyschły, wieczko ponownie pomalowałam farbą kredową w kolorze zielonej patyny, natomiast koronkę na bokach otrzymaną z żel medium pokryłam biała farbą kredową.
Po wyschnięciu dokleiłam spory koralik (pełniący funkcję uchwytu), sznur pereł na wieczku wokół ramki z kwiatami oraz wewnątrz szkatułki, następnie zabezpieczyłam całość lakierem z półpołyskiem, a po wyschnięciu mocno potraktowałam patyną olejną. Oczywiście nadmiar postarzacza starłam, jednak na zdjęciu możecie zobaczyć moment zaraz po naniesieniu pasty.
Gdy patyna dobrze wyschła, całe pudełko przetarłam delikatnie czarnym żelem postarzającym, ponieważ lubię efekt takiego lekko przydymionego postarzenia, które najczęściej stosuję w swoich pracach. Wisienką na torcie jest tasiemka w lekko miętowym kolorze, która idealnie pasuje do koloru na wieczku.
I tym oto sposobem ozdobiłam pudełko, które mnie kojarzy się z pełnią lata :)
Pozdrawiam
Hannas

Wykorzystane produkty:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz