środa, 23 sierpnia 2023

Romantyczny tag na przezroczystej bazie + video | Karolina

Hej Kochani!
Dzisiaj mam dla Was bardzo romantyczną i ukwieconą propozycje, ale z myślę całkiem ciekawym twistem, ponieważ przygotowałam taga ze zdjęciem moim i mojego męża i z wykorzystaniem bardzo romantycznej kolekcji Dolina Róż od Paper Heaven, ale przygotowałam go na przezroczystej bazie od AB Studio.
W zestawie znajdziecie 3 takie tagi, więc oczywiście można zrobić ich od razu całą serię, można każdą bazę wykorzystać w swoim czasie na zupełnie inny projekt, ale też np. można pokusić się o przygotowanie tagowego mini albumu, poprzekładanego albo i nie dodatkowymi pełnymi stronami.
Naprawdę możliwości jest mnóstwo, a taka przezroczysta baza daje nowe inne pole do popisu i wygląda naprawdę bardzo fajnie. Ja planowałam zupełnie inną klimatem pracę, gdy te tagi kupowałam, ale dzisiaj miałam wyjątkową ochotę na romantyczną odsłonę.
Jeśli jesteście ciekawi jak tag powstawał tak krok po kroku i jakie rady i wskazówki mam dla Was tym razem, to oczywiście film czeka na Was na kanale sklepu.


pozdrawiam
Karolina

Wykorzystane produkty:


Maski serca:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz