poniedziałek, 3 lipca 2023

Dziewczęce pudełko | Agnieszka

Witajcie.
Moje projekty zazwyczaj są postarzane i ze sporą ilością wycisków z foremek. Tym razem postanowilam wyjść ze swojej strefy komfortu i stworzyć dziewczęce pudełeczko na drobiazgi w pastelowych kolorach. Do tego celu wybrałam papiery ryżowe od ITD collection z dziewczynkami i kwiatami. Całe pudełko oszlifowałam i pomalowałam białą farbą akrylową ze Stamperii. Następnie na wieczko i w środku pudełka przykleiłam papier ryżowy od ITD collection w kwiatki za pomocą kleju z werniksem do decoupage Pentart. Dwie okrągłe formatki z mdf pokryłam bonding primerem z Pentart i następnie pomalowałam farbą akrylową białą ze Stamperii. Następnie nakleiłam grafiki z dziewczynkami. Ze wzgledu na to, że na papierach pojawia się kolor turkusowy, pokrywę pudełka w środku pomalowałam farbą akrylową turkusową ze Stamperii. Z zewnątrz pudelko pocieniowałam białą i turkusową farbą akrylową ze Stamperii. Całość pokryłam lakierem akrylowym matowym. Formatki z mdf podkleiłam elastyczną koronką i dodatkowo przykleiłam malutkie serduszko na które nakleiłam papier ryżowy. 
Mam nadzieję że moja inspiracja przypadnie Wam do gustu.
pozdrawiam
Agnieszka

Wykorzystane produkty:


Podobne:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz