czwartek, 15 czerwca 2023

Okładka Art Journala w stylu vintage + video | Anai

Dzień dobry kochani :) 
Dziś mam dla Was kolejną pracę powiązaną ze wspaniałą inicjatywą, jaką jest HOPlandia. Szalenie mi miło, że po raz kolejny mogłam wziąć w niej udział i dumnie reprezentować nasz sklep. Jest to wspaniała zabawa, w której możecie nie tylko uzyskać darmowy dostęp do bardzo ciekawych tutoriali od bardzo różnych twórców, ale też jest szansa na zdobycie nagród od sponsorów, a jednym z nich jest oczywiście sklep ZieloneKoty.pl.
Hasłem przewodnim tej edycji jest "vintage" - temat, który z jednej strony nie jest mi jakoś strasznie bliski, a z drugiej - im jestem starsza (hehehe ;) ), tym bardziej do mnie trafia. 
Długo się zastanawiałam, jaką pracę wykonać i to wcale nie jest proste, bo z jednej strony zawsze mam ochotę zrobić coś wyjątkowego i extra, a z drugiej - częścią zabawy jest to, żeby osoby oglądające mogły potem same wykonać podobny projekt... Po długich namysłach postanowiłam pójść w kierunku, który jest bardzo biski mojemu sercu i mam wrażenie, że stał się bliski większej ilości osób :) Art Journal! A konkretnie jego ozdobiona okładka :) 
Przyznaję - jestem bardzo zadowolona z efektu i mam nadzieję, że i Wam się on spodoba: 


pozdrawiam
Anai

Wykorzystane produkty:




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz