poniedziałek, 29 maja 2023

Magnes na lodówkę | Zuza

Temat majowego wyzwania „Kwiaty” zainspirował mnie do zrobienia ozdobnego magnesu na lodówkę. Do zrobienia takiej ozdoby idealnie sprawdzi się baza w niewielkim rozmiarze, ja wykorzystałam mały medalion z hdf od Artistiko. Swoją pracę zaczęłam od pomalowania medalionu białym gesso, następnie środek mojego medalionu wypełniłam pastą pękającą zabarwioną tuszem Distress Oxide w kolorze Antique linen. Z kolei ramkę posmarowałam strukturalną pastą piaskową, po wysuszeniu pomalowałam ją brązową farbą akrylową, następnie metodą suchego pędzla oraz farbą Allegro w kolorze Cookie przetarłam całą ramkę. Po sklejeniu ze sobą dwóch elementów medalionu tak samo ozdobiłam jego brzeg. W środku dodałam także cieniowanie przy użyciu skośnego pędzla oraz nieco rozwodnionej, brązowej farby akrylowej oraz delikatnie posmarowałam ramkę złotym woskiem. Teraz już zostało tylko przyklejenie kompozycji z wyciętych kwiatów z arkusza papierów z kolekcji Baby party od Craft&you. No i oczywiście nie może zabraknąć napisu, u mnie padło na tekturowy napis od Craft o'Clock. Na końcu przy użyciu heavy body gel dokleiłam z tyłu niewielki magnes. Wielkość magnesu należy dopasować do wagi Waszej ozdoby. Ja użyłam magnesu 7x1 mm i chociaż mój medalion ma tylko papierowe dodatki, więc jest dość lekki to lepiej by się tu sprawdził nieco większy i mocniejszy magnes.
pozdrawiam
Zuza

Wykorzystane produkty:


Podobne:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz