poniedziałek, 22 maja 2023

Kartka z bukiecikiem niezapominajek | Aleksandra

Dzisiejsza inspiracja powstała pod wpływem tematu nowego wyzwania na naszym blogu "Kwiaty". Przyznacie, że temat bardzo wdzięczny. Przygotowałam prostą kartkę z bukiecikiem niezapominajek. Inspiracja jest nieco inna niż zwykle, a to dlatego że przygotowałam dwie wersje tej samej kartki, z jasnym i ciemnym tłem. Nie było to zamierzone, ale z tworzeniem tych uroczych kwiatuszków rozpędziłam się tak bardzo, że wystarczyło na dwa bukieciki :) Uznałam, że takie porównanie może być interesujące i ostatecznie powstały dwie kartki. Do jednej i drugiej użyłam tych samych wykrojników i stempli, układ jest również bardzo podobny, różnicę stanowi tło. Ciekawe, która wersja bardziej Wam przypadnie do gustu.
Zestawy tych kwiatowych wykrojników Spellbinders przygotowane są tak, że każdy element kwiatów wycina się oddzielnie i skleja w całość. Wbrew pozorom składa się bardzo szybko, a to że każdy element jest oddzielnym wykrojnikiem, daje sporo możliwości. Kwiaty można wykorzystać w całości lub tylko same kwiatuszki, same listki, same gałązki. To rozwiązanie bardzo rozszerza wykorzystanie tych wykrojników.
pozdrawiam
Aleksandra

Wykorzystane produkty:


Zestawy kwiatów:


Podobne:

1 komentarz :

  1. Zdecydowanie bardziej podoba mi się karteczka na ciemniejszym tle, ale to moje subiektywne zdanie. Piękne kwiatki. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń