sobota, 25 marca 2023

Rodzinny layout - kurs | Justyna

Witajcie, 
Na dzisiejszą inspirację przygotowałam kurs na layout z wykorzystaniem papieru kraft. Od dawna chodził mi ten pomysł po głowie, a obecnie trwające wyzwanie znacznie przyspieszyło mój proces twórczy ;)

Rozpoczynam pracę tradycyjnie od zgromadzenia materiałów, chociaż nie zawsze wykorzystuję tylko te przygotowane na początku.
Przygotowuję dwa arkusze papieru kraft w formacie A4. W sklepie dostępny jest także arkusz w rozmiarze 30x30, który także możecie wykorzystać. Na jednym arkuszu zaplanowałam pasy. Naklejam papierową taśmę i potuszowałam powierzchnię pomiędzy taśmą tuszami Distress Ink.
i delikatnie urozmaicam mój arkusz stemplami do tła.
Kolejny arkusz przycinam tak, żeby po sklejeniu oba akrusze tworzyły kwadrat i także stempluję (z ręki)
Sklejam obie części i moja baza jest gotowa.
Już wiem, że moja kompozycja będzie umiejscowiona w środkowej części, więc nakładam delikatną warstwę białego gesso.
Kiedy gesso schnie układam kompozycję pod zdjęciami. Kolejne warstwy papieru podklejam tekturą, żeby moje kompozycje nie były płaskie.
Tuszuję wycięte z kolekcji papierów i wykrojników elementy, które wykorzystuję do uzupełnienia kompozycji.
Podklejam kolejne elementy i układam (bez przyklejania) na przygotowanym uprzednio arkuszu.
W trakcie pracy stwierdziłam, że moje tło jest zbyt delikatne, więc dodałam chlapania i moją bazę włożyłam w ramę.
I teraz już przyklejam wcześniej ułożone kompozycje i uzupełniam kolejnymi dodatkami.
Na koniec dodaję jeszcze chlapania rozwodnionym gesso i praca gotowa.

Tak prezentuje się efekt końcowy.
Miłego dnia
Justyna

Wykorzystane produkty:


Podobne:


Mogą się przydać:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz