środa, 15 lutego 2023

Miłosny shadow-box | Zuza

Tym razem mam dla Was coś miłosnego, ale bez grama czerwonego i bez serc. Zrobiłam coś w stylu shadow boxa, ale w wersji mini. Z papieru kraftowego oraz z papierów z bloku "Basi Book 8 Vintage" od Mintaya wycięłam i złożyłam pięć małych pudełeczek o różnych wymiarach. Każde z nich ozdobiłam inaczej, wykorzystując wycięte elementy z zestawu dodatków Junk Journal od Alchemy Of Art. Użyłam również kawałek serwetki z wykrojnika oraz paprotki wycięte wykrojnikami od Craft&you pomalowane tuszem w odcieniu zielonym oraz brązowym. Tymi samymi tuszami zrobiłam także chlapania pędzlem wachlarzowym. Do zrobienia dystansów wykorzystałam pociętą na kawałki beermatę. Dodatkowo na pierwszy zegar nakleiłam przeźroczysty kabaszon tworząc bardziej realistyczną wersję tarczy zegarowej. Gdy wszystkie pudełka skleiłam do siebie tworząc jedną całość dokleiłam napisy, słowo „time” to wycięte litery z wykrojnika DpCraft i naklejone na kawałku folii do shakerów.
Mam nadzieję, że moja praca zainspiruje Cię do zrobienia własnego shadow boxa, w wersji mini bądź większej.
pozdrawiam
Zuza

Wykorzystane produkty:


Mogą się także przydać:

1 komentarz :