środa, 8 lutego 2023

Kartka w kształcie serca | Justyna

Witajcie,
Walentynki coraz bliżej więc to idealny czas na kartkę na bazie w kształcie serca. Ja wybrałam tę w kolorze kraft z Rzeczy z papieru, ale w sklepie dostępne są też inne kolory. Nie często sięgam po bazy w innym kształcie niż kwadrat czy prostokąt ponieważ trudnością dla mnie jest wycięcie ręczne elementów, które w założeniu mają być trochę mniejsze niż baza. Tym razem się udało. Do oklejenia bazy użyłam papierów i dodatków z kolekcji Grandmas Attic. Warstwowa kompozycja ułożona z elementów i kwiatów zajmuje jej centralną część kartki. Jak patrzę na efekt mojej pracy to wydaje się, że jest na tyle uniwersalna, że można by spokojnie podarować ją również na inne okazje :)
Miłego dnia
Justyna

Wykorzystane produkty:


Mogą się przydać:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz