środa, 25 stycznia 2023

Walentynkowy tamborek vintage + video | Karolina

Hej Kochani!
Dzisiaj mam dla Was walentynkowy projekt, jednak nie będzie to kartka! Będzie to taka ozdoba w formie tamborka. Nie będzie to też typowy walentynkowy, słodki projekt, a taka retro vintagowa odsłona pomysłu na to święto, która zdecydowane bardziej przemawia do mojego postarzonego i przybrudzonego tuszami serduszka. Jednak wbrew pozorom zawiera wszystko to, co szanująca się walentynka zawierać powinna, czyli motyw serca i miłosne przesłanie. Jeśli macie ochotę zobaczyć, jak powstawała moja praca, to mam dla Was film krok po kroku, w którym jak zawsze prowadzę Was przez cały projekt i mam dla Was sporo wskazówek. W filmie możecie też zobaczyć, że ja sama popełniłam kilka przypadkowych błędów, które jednak nie wpłynęły aż tak bardzo na całość mojej pracy. Mówię Wam tam także dlaczego nie należy zrażać się, jeśli Wam błędy również się zdarzają. Przy okazji możecie zobaczyć też świetne produkty, takie jak tusze distress oxide, woski, fluidy w akcji. Zapraszam do oglądania, a jeśli skusicie się na zainspirowanie się moim projektem, to koniecznie dajcie nam znać, byśmy mogły obejrzeć efekty Waszych działań! 


pozdrawiam
Karolina

Wykorzystane produkty:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz