sobota, 12 listopada 2022

Kartka ze śnieżynkami | Aleksandra

Dzisiejsza inspiracja to kolejna kartka świąteczna na naszym blogu. Tym razem kartka ze śnieżynkami. Śnieżynki, podobnie jak choinki, to popularny motyw świąteczny. Kartek z tym motywem sporo przewija się w internecie. Moja wersja to prosta i wręcz błyskawiczna do przygotowania kartka, co może okazać się zbawienne w ferworze przygotowań świątecznych. Do wykonania kartki użyłam papieru kraftowego i papieru w paseczki z kolekcji Magiczna Gwiazda Paper Heaven. Zaczęłam od przygototawia śnieżynek w tle techniką embossingu na gorąco. W przypadku tak filigranowych wzorów warto wybrać puder do detali. W kolejnym kroku, wytuszowałam brzegi białym tuszem i pochlapałam colorexem. Podobnie przygotowałam część z napisem. Planowałam podnieść nieco gwiazdki wycięte wykrojnikiem, więc skleiłam dwie warstwy, by je usztywnić. Gwiazdki wytuszowałam na biało i pokryłam dwoma warstwami Nuvo Aqua Shimer Glitter. Pisaki dają piękny, lecz delikatny efekt, więc na brzegach dodałam jeszcze odrobinę przeźroczystego brokatu. Mam nadzieję, że mimo swej prostoty karteczka przypadnie Wam do gustu.
Pozdrawiam
Aleksandra

Wykorzystane produkty:


Podobne:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz