wtorek, 27 września 2022

Monochromatyczny layout + video | Karolina

Hej Kochani! 
Nie regulujcie odbiorników, wszystko widzicie jak najbardziej w porządku, nikt nie wyłączył Wam wszystkich kolorów w ekranach! 
Przychodzę dzisiaj do Was z layoutem podczas tworzenia którego rzuciłam sobie parę wyzwań - po pierwsze, tak jak widzicie postanowiłam stworzyć pracę całkowicie czarno-biała, pozbawioną jakichkolwiek innych kolorów, a co tego akurat natchnęła mnie kolekcja od AB Studio Pure, a po drugie stworzyłam LO z aż 4 zdjęciami! Osoby początkujące, które zazwyczaj sam layout przeraża wystarczająco, mogą czuć się przestraszone wizją pracy z 4 zdjęciami, jednak mam nadzieję zobaczycie na filmie, że pracę tą tworzyło mi się bardzo przyjemnie i zdecydowanie strach ma tutaj wielkie oczy, a rzeczywistość okazuje się dużo bardziej przystępna. Myślę, że jest to też świetne ćwiczenie z kompozycji, gdzie nie musimy skupiać się na doborze kolorów w pracy, a właśnie całą uwagę możemy poświęcić tworzeniu kompozycji naszego LO.
Ja w filmie oczywiście zdradzam Wam jak zawsze sporo rad i uwag, którymi ja kieruję się przy tworzeniu swoich prac, mam nadzieję, że będą dla Was pomocne.
Jestem bardzo ciekawa, co sądzicie o takiej monochromatycznej pracy i chętnie przeczytam Wasze komentarze. Dodatkowo wydaje mi się, że taki layout może się fantastycznie sprawdzić jako prezent nawet dla kogoś, kto nie ma nic wspólnego ze scrapbookingiem, ponieważ przez te monochromatyczne barwy, taka praca, jeszcze na przykład oprawiona w fajną ramkę, wpiszę się w każde wnętrze, nawet minimalistyczne. Ja przyznam, że czasami jak na niego patrzę, to mam ochotę wziąć jakieś kolorowe media i go pokolorować, aczkolwiek świetnie bawiłam się tworząc taką czarno-biała pracę i jest to fajna odskocznia od kolorowych prac, na pewno coś innego, a i ten komiksowy efekt bardzo mi się podoba.


pozdrawiam
Karolina

Wykorzystane produkty:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz