piątek, 23 września 2022

Jesienna łąka | Aleksandra

Klucz, temat naszego wrześniowego wyzwania, można interpretować na wiele sposobów. Wystarczy spojrzeć na prace naszego zespołu. Moja interpretacja to klucz odlatujących jesienią ptaków. Prosta, nieco nostalgiczna kartka w formacie DL. Główną ozdobą jest niewielki obrazek zamknięty w ramce. To kolorowany kredkami stempel łąki i odlatujących ptaków. Wcześniej, przed kolorowaniem użyłam kilku tuszów Distress, by dodać kolory niebu nad łąką. Tutaj, do kolorowania łąki, wybrałam oczywiście kolory jesienne. Jednak stemple do kolorowania mają tę wielką zaletę, że wystarczy zmienić paletę kolorów, by mieć nową, inną grafikę za każdym razem. Do kartki dodałam jeszcze napis na niewielkim tagu i moja interpretacja gotowa. A Wy, jak spojrzycie na temat klucz? 
pozdrawiam
Aleksandra

Wykorzystane produkty:


Podobne:

1 komentarz :