piątek, 5 sierpnia 2022

Uskrzydlone ATC | Matilde

Witajcie!
Jeżeli oglądaliście wczorajszy live, który prowadziła Anai, to wiecie, że tematem przewodnim były "Skrzydła", a formą, którą chcieliśmy Wam przybliżyć - ATC, czyli Artist Traiding Card. Mała forma, bo zaledwie 2,5x3,5 cala (w przybliżeniu 6,4x8,9 cm), ale daje bardzo dużo możliwości do ciekawego przedstawienia danego tematu. Ja w swoich ATC bardzo często stawiam na własnoręcznie przygotowane tło i tym razem nie było inaczej. Wykorzystałam w tym celu pigmenty magicals od Lindy's Gang oraz niezawodne tusze distress. Do tego stempel, którego wzór jest bardzo uniwersalny i sprawdza się w niejednej sytuacji. Środek ATC pokryłam dodatkowo przezroczystą pastą pękającą Primy. Na to wszystko nakleiłam kompozycję z wyciętych elementów, dodałam napis i gotowe :)
Pozdrawiam serdecznie i zachęcam do próbowania swoich sił w tworzeniu ATC. 
No i przypominam (a jeśli nie byliście na transmisji live, to z radością informuję), że od wczoraj funkcjonuje nasza grupa inspiracyjna na FB i właśnie organizujemy wymiankę ATC, więc jeśli macie ochotę dołączyć do zabawy, to koniecznie zapiszcie się do grupy i poszukajcie posta z zapisami do wymiany ATC!
pozdrawiam
Matilde

Wykorzystane produkty:


Podobne:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz