środa, 20 lipca 2022

Wakacyjna przygoda | Matilde

Hej, hej!
Oczywistym jest, że lato kojarzy się z wakacjami, urlopem i wypoczynkiem. U mnie ten wypoczynek zawsze jest raczej aktywny, a wędrówki po górach mają stałe miejsce w wakacyjnych planach. I takie chwile, wspólnie spędzone, lubię utrwalać na zdjęciach, a później na layoutach.
W tej pracy wykorzystałam dość neutralny papier od Craft o'clock ze wzorem desek. Kolory dodatków i tła dopasowałam do kolorystyki zdjęcia. Zawsze jeżeli wykorzystuję różne media w swojej pracy, to zabezpieczam papier przeźroczystym gesso, żeby się nie zniszczył. Tym razem tło urozmaiciłam nie tylko pastą nakładaną przez maskę, ale przede wszystkim kwiatowymi stemplami, które postanowiłam delikatnie pokolorować. Wykorzystałam do tego niesamowite pigmenty od Lindy's Gang, tzw. magicalsy. Jestem zachwycona efektami, jakie można dzięki nim uzyskać. Kolory potrafią być zaskakujące, a do tego pięknie się błyszczą. Do kompozycji dołożyłam kilka różnych kwiatków - jeden jest papierowy, drugi materiałowy, a trzeci metalowy. Myślę, że takie trio całkiem nieźle do siebie pasuje. Małe kwiatki to odlewy z foremek. Chciałam, żeby pasowały kolorystycznie do metalowej ozdoby, więc pokryłam je najpierw ciemną farbą akrylową, a następnie złotym woskiem. Żeby nie były za bardzo błyszczące, dodałam matowych wosków. Po tej metamorfozie trudno się zorientować, że naprawdę nie są metalowe. Na koniec polecam Waszej uwadze naklejkę ze wzorem delikatnej koronki wystającą po bokach całej kompozycji. W sklepie można znaleźć różne motywy tych naklejek i myślę, że mogą być bardzo ciekawym dodatkiem do różnych prac. 
Zapraszam serdecznie do wzięcia udziału w naszej wakacyjnej zabawie i podzielenia się z nami pomysłem na interpretację wycieczkowego tematu 😊
Pozdrawiam,
Matilde

Wykorzystane produkty:


Podobne:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz