sobota, 5 marca 2022

Mixed-mediowe jajko wielkanocne + video | Matilde

Witajcie!
Dzisiaj chciałam Wam zaproponować kurs na ozdobę wielkanocną. Zdecydowałam się na zrobienie jajka w technice mixed media. Jak pewnie zdążyliście zauważyć - media w moich pracach pojawiają się dość systematycznie, używam ich jednak raczej jako dodatek, nie odgrywają pierwszoplanowej roli. Tym razem postanowiłam przełamać swoje wewnętrzne bariery, wyjść poza strefę komfortu i zrobić pracę w 100% mediową. Główne produkty to farby i pasty akrylowe, dające różne efekty, ale też wosk, tusze alkoholowe i folia do złoceń.
Pierwszy raz miałam okazję pobawić się tuszami alkoholowymi i efekt przemiany zwykłych, metalowych kwiatków przeszedł moje najśmielsze oczekiwania. Z pewnością jeszcze nie raz po nie sięgnę, bo widzę, że mogą wyczarować cuda.
Polecam Wam eksperymenty z łączeniem różnych produktów, struktur i kolorów. Ja zazwyczaj odkrywam przy takiej zabawie coś niezwykłego, a dodatkowo daje to dużo przyjemności i jest okazją do chwili relaksu. 


Pozdrawiam serdecznie,
Matilde

Wykorzystane produkty:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz