piątek, 1 października 2021

Pudełko na Halloweenowe słodkości | Dorota

Boo!
Witajcie, 
temat Halloween w naszej długości i szerokości geograficznej bywa dość burzliwy ;) Zdecydowanie to święto ma swoich zwolenników, ale też obrońców naszych tradycji, którzy nie przepadają za naleciałościami zza oceanu. Mnie jednak nic nie stoi na przeszkodzie, żeby jeden dzień poświęcić na zabawę, by kolejnego popaść w melancholijny nastrój i kultywować nasze tradycje. Jestem z tych, dla których każda okazja do zabawy, świętowania i spędzenia czasu w wyjątkowy sposób jest dobra. Producenci naszych kochanych przydasi zapraszają nas do tej zabawy i proponują nam cudowne papiery, stempelki, wykrojniki w Halloweenowym klimacie. Znajdziecie je w kategorii "JESIEŃ" w naszym sklepie.
Dziś pokazuję Wam jak wykonałam pudełko na Halloweenowe słodycze.
Użyłam kolekcji P13 "Happy Halloween". Przygotowałam papier do obklejenia pudełeczka na upominek, wycięłam prostokąty 10x7,5 cm, oraz elementy wieczka, które po prostu odrysowałam ołówkiem od pudełka. 
Nie miałam czarnej bazy, więc to, czego nie zakryłby papier, potuszowałam i przykleiłam papier bazowy. Skleiłam pudełko.
Zaczęłam zabawę elementami do wycinania i stworzyłam strrrasznie urocze kompozycje.
Zamknięcie pudełeczka ozdobiłam sznurkiem i tasiemką Vintage w kolorze musztardowym.
Efekt jest przerażający, nieprawdaż ;)
pozdrawiam
Dorota

Wykorzystane produkty:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz