poniedziałek, 27 września 2021

Świąteczna kartka z kubkiem kawy | Krysia

Do świąt jest jeszcze trochę czasu, ale w naszym świecie scrapowym to już jest „ten czas”. Moja inspiracja jest bardzo świąteczna, a powstała po tym jak zobaczyłam najnowszą kolekcję UHK Gallery "Art Journal Christmas". Dosłownie się „zakochałam”.

Do zrobienia kartki użyłam czerwonej bazy z Rzeczy z Papieru. W oryginale była w formacie DL, ale postanowiłam zmienić ją w format A6 i po prostu odcięłam kawałek. Wszystkie warstwy kartki są z kolekcji, o której wcześniej wspomniałam. Ja od siebie dodałam tylko przeszycia, które wykonałam na maszynie. Kompozycja to elementy wycięte z kolekcji. Natomiast kubeczek to już moja „fantazja”. Chciałam, aby był 3D i do tego miał „w sobie” kawkę. Tutaj świetnie nadał się kawałek jednego z arkuszy – wyszła taka kawa z mlekiem. Kwiatka zrobiłam ręcznie z foamiranu, a całość lekko posypałam brokatem.
Miłego dnia
Krysia

Wykorzystane produkty:


Podobne:

1 komentarz :