poniedziałek, 14 czerwca 2021

Wyzwanie "Tworzę, bo kocham"

Często spotkamy się z tym, że w chwilach zniechęcenia zadajecie pytanie "PO CO TO KOMU"? Po co tworzę, jeżeli nie mogę tego sprzedać? Po co to robię, gdy mam już półki pełne swoich prac? Po co się robi layout czy tag? Myśląc o wartości finansowej czy użytkowej, łatwo zapomnieć, jak ważna jest RADOŚC TWORZENIA. Ten czas odpoczynku i wytchnienia, rozwój własnej kreatywności, chwile szczęścia, gdy uda nam się stworzyć coś pięknego. To, co psychologowie nazywają ARTETERAPIĄ, my możemy sobie podarować sami. 

Dlatego właśnie w naszym wyzwaniu w tym miesiącu chcielibyśmy zachęcić Was do zrobienia "czegoś dla siebie". Cokolwiek to będzie - w podlinkowanym poście koniecznie napiszcie, co w zrobieniu tej pracy sprawiło Wam frajdę.


Zasady wyzwania.

- stwórz pracę zainspirowaną naszym wyzwaniem - "Tworzę, bo kocham" i napisz nam, co w tworzeniu tej pracy sprawiło Ci radość, czemu właśnie ta praca idealnie oddaje ducha naszego wyzwania;
- praca może zostać zgłoszona także  w innych wyzwaniach;
- zamieść pod tym postem link do opublikowanego zdjęcia pracy (naciskamy niebieski przycisk "add your link"). Możesz zamieścić link do posta na swoim blogu, ale także do zdjęcia na Pinterest czy Facebooku - pamiętaj tylko, aby zmienić ustawienia zdjęcia na PUBLICZNE;
- pamiętaj też, aby w swoim poście, czy w opisie zdjęcia na FB napisać o naszym wyzwaniu oraz zamieścić link do tego posta;
- nagrodzimy dwie osoby:
  • zwycięską pracę -  wybierze nasze przemiłe DT.  
  • nagrodę losową - wylosujemy spośród wszystkich prac.
Do wyzwania można zgłosić kilka prac, ale prosimy - nie więcej niż trzy.
Wyzwanie trwa do 04.07.2021 r. 

A oto prace naszych projektantek :) 

Deri Crafts: "Kocham klimaty ogólno morskie, czy to plażowe, czy też podwodne, dlatego ogromną frajdę sprawia mi robienie prac w takiej właśnie tematyce. Uwielbiam mixed media ponieważ rozwijają moją kreatywność, ale nadal podchodzę do tej techniki z pewną dozą nieśmiałości. Przede wszystkim jednak tworzę, bo kocham tworzyć i poznawać różne techniki oraz możliwości jakie daje rękodzieło!"

Justyna: "ja uwielbiam robić prace dla siebie, nie koniecznie praktyczne, nie zawsze piękne, ale takie, które są moje i mnie określają ... i takie, które można wykorzystywać do ozdabiania domu"
Aleksandra: "Od zawsze zachwyca mnie papier sam w sobie. Pewnie dlatego clean and simple to mój ulubiony styl. Nie potrzebuję dodatków czy mediów, wystarczy papier :)"
Hannas: "Uwielbiam robić zawieszki, medaliony... Chociaż trudno znaleźć odpowiednią nazwę, bo przedmioty, które ozdabiam, nie zawsze muszą służyć do zawieszenia, a czasem bardziej do dotykania, wąchania, patrzenia na nie... Właściwie nie pełnią żadnej praktycznej funkcji, ale lubię je tworzyć, bo sprawia mi to frajdę :) "
TERAZ KOLEJ NA WAS! CZEKAMY NA WASZE PRACE!

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz