środa, 30 czerwca 2021

Jest co wspominać – Album | Krysia

Moja dzisiejsza inspiracja to album na zakończenie roku szkolnego. Wy oczywiście możecie zrobić taki album na inne okazje, a jest ich wiele, bo każdy z nas w życiu kończy jakiś etap i zaczyna nowy.
Album to gotowa baza z Eco-scrapbooking. Uwielbiam ich bazy, są solidnie wykonane i przede wszystkim gotowe. Nie muszę „stresować się”, że coś źle skleję, albo okładka mi pęknie.
Do oklejenia albumu użyłam najnowszej kolekcji Paper Heaven „Różane Wino”. Świetnie się zgrała kolorystycznie z kraftową bazą albumową. Każda strona ma kieszonkę, którą ozdobiłam dziurkaczem brzegowym. Album jak zauważyliście jest bardzo prosty konstrukcyjnie, bo tak naprawdę nie jest przeznaczony na zdjęcia, a na życzenia dla nauczyciela od dzieci, które kończą trzecią klasę. Każde dziecko otrzymało taga wyciętego wykrojnikiem, na którym napisało parę słów od siebie. Okładka albumu jest ozdobiona prześliczną tekturką z Kreatywnej Pracowni oraz kompozycją kwiatową. Tutaj użyłam gotowych kwiatków i elementów do wycinania z kolekcji.

Miłego dnia
Krysia

Wykorzystane produkty:


Podobne:

1 komentarz :

  1. Przede wszystkim Krysiu super pomysł na taki prezent dla nauczyciel, a wykonanie jak zawsze ekstra. Jaka piekna kompozycja na tej okładce :)

    OdpowiedzUsuń