czwartek, 13 maja 2021

Urodzinowy Pop Up Box dla dziewczynki | Aleksandra

Po krótkiej przerwie powracam z bardzo słodką inspiracją - urodzinowy Pop UP Box dla małej dziewczynki w wersji XL. Pop Up Box to forma chyba wszystkim dobrze znana, a gotową bazę można kupić w sklepie. Mój jest jednak większy niż tradycyjny 7x7cm i bazę musiałam przygotować od podstaw. Na szczęście nie jest skomplikowana konstrukcja, można ją przygotować szybko i bez problemu w każdym rozmiarze. Wybrałam papiery w kolorach odpowiednich dla dwulatki i urodzinowy zestaw stempli Craft&you Design ze zwierzątkami. Stempelki pomalowałam tuszami Distress i rozmieściłam w środku przygotowanej wcześniej bazy Pop Up Box'a. Do zamocowania niektórych zwierzaków pomocna była folia przeźroczysta, używana do shaker box. Na przodzie umieściłam cyferkę z wykrojnika Crealies, który bardzo polecam. Niepozorny, a daje sporo możliwości na cyferki.
Myślę, że Pop Up Box to ciekawa alternatywa zwykłej kartki, zwłaszcza dla dzieci.


pozdrawiam
Aleksandra


Wykorzystane produkty:


Podobne:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz