poniedziałek, 24 maja 2021

Męska kartka | Aleksandra

Moja dzisiejsza inspiracja to kartka męska. Pewnie jesteście zaskoczeni skoro za kilka dni Dzień Matki. Jednak przed nami jeszcze jedno ważne święto - Dzień Ojca, więc inspirację można potraktować jako rozgrzewkę :) 
Moja propozycja to prosta, warstwowa kartka. Do jej wykonania wykorzystałam arkusz papieru UHK Gallery z kolekcji "Holmes in love", który z jednej strony jest beżowy, a z drugiej w pięknej, mocnej czerwieni. Lubię kontrasty. Ta kartka jest przeznaczona dla młodego mężczyzny, więc zrezygnowałam z mocnego tuszowania. Musnęłam jedynie przygotowane elementy tuszem Distress Vintage photo, ułożyłam kompozycję klejąc na taśmie piankowej, by dodać dystansu. Z zestawu stempli Prima Nature Lover wybrałam pasujący tutaj napis. Na koniec dodałam kilka trybów z czarnego papieru, na które nałożyłam szczyptę metalicznego wosku Pentart w kolorze miedzi. Nie chciałam przytłoczyć nadmiarem elementów, trybików jest tylko kilka, a stanowią ładne uzupełnienie całości. 


pozdrawiam
Aleksandra


Wykorzystane produkty:


Podobne:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz