środa, 21 kwietnia 2021

Ukwiecony tamborek | Justyna

Witajcie ;)
Czy już widzieliście temat naszego nowego wyzwania??? Jeżeli nie to zapraszam tutaj, bo temat w sam raz na wiosnę, idealny dla osób lubiących i tworzących prace z kwiatami i dla tych którzy nie umieją tworzyć bez kwiatów - "KWIECIŚCIE". Prawda, że prosty i przyjemny? 
Ja po raz kolejny sięgnęłam po tamborek. Cóż ... mam ich jeszcze kilka ;) Wykorzystałam papiery z kolekcji Old dreams AB Studio i na mini kopercie w kolorze kraft zbudowałam kompozycję ze zdjęciem. Użyłam kawałków papieru z tej samej kolekcji oraz dodatków wyciętych z arkusza. Do tego dodałam kilka dodatków, także naturalnych plasterków i troszkę więcej niż kilka kwiatów. Dwa największe zrobiłam sama z papieru czerpanego i uzupełniłam różyczkami z W.O.C. Moja galeryjka się rozrasta, czas już chyba poszukać kolejnej ściany :)

Miłego dnia
Justyna


Wykorzystane produkty:


Podobne:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz