wtorek, 9 marca 2021

Kwiatowa impresja | DeriCrafts

Moja dzisiejsza inspiracja dla was doskonale wpisuje się w nasze najnowsze wyzwanie "Wiosenne impresje". Kompozycję kwiatową wykonałam całkowicie za pomocą tuszów alkoholowych na specjalnym "papierze" plastikowym. Tusze alkoholowe nadal są dla mnie pewną zagadką, bo z jednej strony ciężko kontrolować ich przepływ na kartce, ale z drugiej wykorzystując podmuch bądź to ze specjalnego narzędzia (gruszka) czy suszarki, do pewnego stopnia jestem w stanie nadać tuszom żądany przeze mnie kierunek i kształt (do pewnego stopnia oczywiście). Niemniej muszę przyznać, że praca z tym medium jest szalenie satysfakcjonująca i ciągle testuję nowe możliwości na ich wykorzystanie.


pozdrawiam
DeriCrafts


Wykorzystane produkty:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz