sobota, 13 lutego 2021

Romantyczna zawieszka | BBart

Witajcie. 
Od dawna chodziło mi po głowie stworzenie zawieszki w formie medalionu. Umieściłam w nim motyw róży, wycięty z papieru ryżowego do wielkości kabaszona. Połączyłam za pomocą kleju do decoupage. Aby wzór był bardziej widoczny, po wyschnięciu podmalowałam białą farbą, Gotowy kabaszon połączyłam z metalową zawieszką przy pomocy kleju. Medalion pokryłam częściowo złotą farbę woskową. Uzyskałam piękny połysk. Na koniec dodałam przycięty do odpowiedniej wielkości łańcuszek i gotowe. 
Czasami warto pokusić się na stworzenie czegoś tak wyjątkowego. Zapraszam do odwiedzenia sklepu i przejrzenia bogatej oferty zawieszek i innych elementów metalowych, będących ozdobą samą w sobie lub dodatkiem do prezentu czy albumu.

Pozdrawiam twórczo.
Bożena/BBart


Wykorzystane produkty:


Podobne:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz