wtorek, 27 października 2020

Jesienny layout | Aga

Kiedy padł temat wyzwania "Jesienny Kalejdoskop Barw" ja skupiłam się na dwóch słowach: "barwy" oraz kalejdoskop" i tak w głowie powolutku zaczął rodzić się pomysł co i jak mogłabym stworzyć :)
Chciałam wykonać coś dla siebie, tak po prostu bez spiny- usiąść i przelać na kartkę layoutu z czym kojarzą mi się te słowa. Sięgnęłam po najnowszą kolekcję papierów ZoJu Design - "Eclipse" i już wiem, że tworzenie layoutu z nią to prawdziwa przyjemność. Nisamowite tła, aż ciężko się zdecydować, które wybrać; mnóstwo dodatków, najróżniejszych elelmentów do wycinania, które z radością następnie upychałam tu i ówdzie na pracy, no i cudowne specjalnie malowane dla tej kolekcji listki, które są idealne do tworzenia kompozycji nie tylko na layoucie. 
Moja wizja tej pracy była taka: stwórz coś kolorowego i bogatego, a zarazem magicznego, jak szkiełka kalejdoskopu, kiedy weń zaglądamy :D Dlatego centrum layoutu jest shaker, nietypowe rozwiązanie, ale mam wrażenie, że dzięki niemu ta praca nabrała wyrazu i charakteru- kolorowe cekiny to takie moje szkiełka kalejdoskopu ;)
Jednak zanim poukładałam tutaj te wszystkie listki, kwiaty, cekiny, pręciki i cudowne tekturki od Fabryki Weny - przygotowałam tło nie tylko papierem, ale również wyjątkowym produktem, który nie tak dawno pojawił się w sklepie, mianowcie pudry "Magiclas" od Lindys Stamp Gang. Uwielbiam je! Dzięki nim możecie storzyć naprawdę niesamowite efekty na swojej pracy! Mam nadzieję, że uda mi się niebawem pokazać Wam je na filmie.
Dziś post bez filmu, bo jak pisałam na wstępie, bardzo chciałam stworzyć pracę "bez spiny" mam nadzieję, że to rozumiecie i mi wybaczycie :)








Pozdrawiam Was kolorowo w ten ponury czas.

Dbajcie o siebie i ładujcie się kolorami. Niech to będzie taka "koloroterapia" :)
Aga
  

Użyte produkty:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz