poniedziałek, 28 września 2020

Literkowa kartka | Deri crafts

Moja dzisiejsza inspiracja dla was powstała pod wpływem najnowszego wyzwania na blogu Zielonych Kotów pt.: "Litery i cyfry". Temat super rozległy, więc można poszaleć, ja tym razem postawiłam na prostą kartkę dla małej/małego solenizanta. Wykorzystałam do jej zrobienia wykrojniki literki i z nich stworzyłam tło. Ramkę jak zawsze narysowałam odręcznie czarnym cienkopisem. Litery ułożyłam tak, aby finalnie na dole strony utworzyły słowo "Hi". Dzięki temu powstała podstawa do umieszczenia myszki z balonikiem na którym, korzystając z wykrojnika cyferki, nakleiłam liczbę lat solenizanta/solenizantki. Elementy dekoracyjne oraz napis pokolorowałam tuszami alkoholowymi. Całość zamontowałam jak zawsze na solidnej i niezawodnej bazie od Rzeczy z Papieru. Pracę zamyka stosowny do okazji napis, który również obrysowałam czarnym cienkopisem.
  






Mam nadzieję, że moja praca zainspiruje was do stworzenia prac i podzielenia się nimi, między innymi, poprzez udział w wyzwaniu!

Pozdrawiam serdecznie,
Deri crafts
  

W pracy wykorzystałam:

   
   
   
  
Podobne produkty:

   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz