sobota, 19 września 2020

Kocia Młoda Para - kartka | Dorota

Hej! 
Dziś przedstawiam Wam kartkę, którą miałam wielką ochotę wręczyć już przed ślubem.
Spanikowana Panna młoda i Pan młody, który trochę nie ogarnia rzeczywistości... któż tak nie miał w trakcie przygotowań? Kiedy Młodzi już odetchnęli po tym ślubnym szale dostałam wiadomość od Pana Młodego: "Ta kartka wygrała!", więc warto było zaryzykować. Tym bardziej, że byłam świadkiem przygotowań i nie były one usłane płatkami białych róż ;)
Przepis na nią jest prosty: przekomiczne stemple Tima Holtza z kotami, odbite na papierze do akwareli delikatnie podkolorowałam, wycięłam, ozdobiłam atrybutami Państwa Młodych i przykleiłam na kosteczkach. Użyłam troszkę odwagi i dużo poczucia humoru.
  


Pozdrawiam
Dorota
  
  
Wykorzystane produkty:

   
   
   
   
   
   
   

2 komentarze :

  1. Dorka, przeszłaś samą siebie, ekstra kartka i jaka oryginalna. Wydaje mi się, że akurat do tych nowożeńców pasuje idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no tak kartka bardzo kontrowersyjna jak na ślub ale przez to właśnie jest wyjątkowa i jedyna. Jak piszesz Państwu Młodym się spodobała a o to przecież chodziło. Brawo
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń