poniedziałek, 27 lipca 2020

Travel journal na lato | Justyna

Witajcie,
Czy widzieliście już nasze wakacyjne wyzwanie - Letnie opowieści?
Przygotowałam wakacyjny dziennik, który będę uzupełniać podczas naszych letnich wojaży. To idealny sposób na zebranie zdjęć, zapisków i innych drobiazgów w jednym miejscu. Taki zeszyt może być świetną pamiątką.
Wykorzystałam do jego stworzenia różne rodzaje papieru i elementy połączyłam sznurkiem. Strony mają różne tekstury i rozmiary. Nie chciałam, żeby był idealny, miał zachęcać do zapisywania i wypełniania więc w środku znajdują się także koperty, tagi i strona ze starej książki. Nie ozdabiałam wnętrza zbyt mocno, strony delikatnie postemplowałam i gotowe.







Miłego dnia
Justyna


Użyłam:

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Możecie wykorzystać:

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz