czwartek, 9 lipca 2020

Letnie zauroczenie

Uwielbiam lato… piękne kolory, promienie słońca, czasem letni ciepły deszcz. Moja dzisiejsza inspiracja taka właśnie jest – „przepełniona” latem.
Do zrobienia kartki użyłam kwadratowej, białej bazy z Rzeczy z papieru oraz arkuszy z najnowszej kolekcji Piątku 13 "The four seasons Summer". To właśnie dzięki tej kolekcji uzyskałam „efekt lata” – świeżość i soczystość kolorów jest po prostu zachwycająca. Kompozycję z powycinanych elementów z kolekcji dopełniłam własnoręcznie robionymi kwiatami z foamiranu. Dzięki temu kartka stała się bardziej przestrzenna. Przeszycia uzyskałam używając wykrojników – podoba mi się takie cięcie, daje dodatkowy efekt i urozmaica kartkę.
Zachęcam Was do korzystania z arkuszy z dodatkami do wycinania. Ja coraz częściej ich używam i muszę przyznać, że praca z nimi jest przyjemna, a efekt końcowy zaskakujący.
  






  
pozdrawiam
  
http://krychulowo.blogspot.com/

Wykorzystane produkty:
  
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Podobne: 
  

   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz