czwartek, 2 lipca 2020

Kurs na ozdobienie szkatułki | Ada


Witajcie Kochani. Jak wasze nastawienie do lata? Moje bardzo pozytywnie, bo jestem już nad moim kochanym morzem. Odpoczywam z moimi córkami i leniuchuję na plaży.

Ale dzisiaj chcę Wam pokazać moją szkatułkę, do której zrobiłam kurs. Mam nadzieję że przyda wam się moja inspiracją i zrobicie sobie podobne.

Potrzebne będą :
  • szkatułka
  • farba biała, czarna, żółta, brązowa
  • klej do decoupage
  • klej do drewna-
  • lakier
  • bitum
  • puder do embossingu czarny i biały do detali
  • stemple
  • tusz do embossingu
  • nagrzewnica
Zaczynamy od wycięcia naszego papieru. Na dekor wykorzystałam papier ryżowy, a na boki i wieczko papier scrapowy. Pod postem znajdziecie linki do materiałów, jakie użyłam.


Pomalowałam szkatułkę białą farbą i tu się zamieszałam, bo mogłam od razu pomalować na czarno, aby uzyskać przetarcia. A tak zrobiłam sobie podwójną robotę, ale w trakcie powstawały nowe pomysły.  


Gdy brzegi pomalowałam na czarno. Po wyschnięciu farby przetarłam boki świeczką.


Następnie pomalowałam brzegi, które będzie widać kolorem podobnym do motywu na papierze. Tu mieszałam żółty, biały, czarny i brąz. 


Po wyschnięciu przetarłam boki papierem ściernym i uzyskałam przetarcia. Następnie nakleiłam przygotowany wcześniej papier. Ponieważ papier nie był dokładnie wycięty, musiałam boki dobrze przetrzeć papierem, aby kształt dopasować do zaokrągleń. 

Motywy zabezpieczyłam lakierem kilka razy.


Na dekorze zrobiłam embossing z różnych stempli w dwóch kolorach, białym i czarnym.

Szkatułkę zabezpieczyłam lakierem i postarzyłam bitum. Dodałam plamki, kropki i kolejny raz zabezpieczyłam tym razem lakierem matowym.

Tak powstała moja szkatułka. Bardzo łatwy sposób, a efekt wyjątkowy. Najwięcej czasu poświęciłam na dokładne wycięcie papieru do środka szkatułki i na wieczko, chyba dlatego lubię tradycyjne kształty :)







pozdrawiam
Ada

http://pakamerka.blogspot.com/

Wykorzystane produkty:

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz