wtorek, 11 lutego 2020

Urodzinowa kartka | BBart

Witajcie.
Dziś w ramach mojej dzisiejszej inspiracji inna odsłona kolekcji AB Studio "Diary". Białą bazę A 6 ozdobiłam jasną stroną arkusza nr 4. Do istniejących już tam przeszyć dodałam mój ulubiony, lecz nieco zapomniany przeze mnie stempel z przeszyciami. Środkiem przełożyłam białą gipiurową koronkę, a na niej warstwowo poukładałam kompozycję kwiatową  wyciętą z arkusza nr 1. Dół kompozycji zamknęłam ozdobnym banerem z Agateriowym napisem. Całość pomalowałam białą farbą i nadałam blasku pastą brokatową.
  




Życzę Wam wielu twórczych inspiracji.
Do zobaczenia w kolejnej odsłonie.
  

Wykorzystane produkty:
  
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
    
Podobne:
    
   
   
   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz