czwartek, 27 lutego 2020

Przekwiecisty box | Dorota

Hej, hej. 
Czujecie już wiosnę? Jeśli jeszcze nie, to zaraz poczujecie. Dzięki przecudnej kolekcji AB Studio Never, never land. Jakaż ona urzekająca, fantastyczna, kwitnąca!
Dacie się ponieść kwiatowemu zatrzęsieniu? Mnie poniosło totalnie;)
Bazę kraftowego boxa okleiłam papierem w pasy, wieczko subtelnymi kropeczkami. Kompozycje kwiatowe na wieczku i w środku są ułożone na elementach do wycinania ze wspomnianej kolekcji papierów i koronkach. Na nich, na taśmę dwustronną, przykleiłam trochę oliwkowego sizalu, żeby ładnie wyłaniał się spod kwiatów. Potem zaczęłam kwiatowe szaleństwo w ciepłych, wyraźnych kolorach. Pracę zwieńczyły perełki w płynie, tasiemka i napisy.
  





  
pozdrawiam
  

W pracy użyłam:
  
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz